قیمت نرم افزار سپیدار
نوشته شده توسط : افشین جعفری

خرید سپیدار و دشت


سپیدار به وسیله ی امکاناتی که در قالب سیستم ها و زیر سیستم های که ارائه داده است، این قابلیت را به شما میدهد تا تمامی حساب های خود را بصورت معین ایجاد، مدیریت و گزارش گیری کنید.

تمامی اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی میتوانند با خریداری این سیستم ها و زیر سیستم ها کسب کار خود را سازماندهی، مدیریت و گسترش دهند. چرا که مدیریت حساب ها باعث می شود تا چرخش در فروش و انبارگردانی به صورت دقیق توسط نیرو های هر بخش مدیریت شود.

گروه آموزشی حسابداری و مالی ما به وسیله ی کارشناسان مجرب و متخصص و با مشاوره خرید سپیدار سیستم و دشت در زمینه حسابداری این امکان رو برای شما فراهم کرده است تا برای سازماندهی و توسعه ی کسب و کارتان، چه حقیقی و چه حقوقی، از بستر های مدیریتی مالی و مالیاتی بطور کامل، ایمن و درست بهره مند شوید و بتوانید مالتان را شسته رفته کنید. از این رو ما به شما با استفاده از طریق خدمات مشاوره های رایگان می توانیم نرم افزاری معرفی کنیم که بتوانید تمام لیست گردش حساب ها، فروش و مشتریانٌ، انبار و… مدیریت و گزارش گیری کنید.

خرید نرم افزار سپیدار چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

سپیدار به عنوان یک نرم افزار جامع در زمینه امورات مربوط به حسابداری با خودکارسازی فرآیندهای مالی و عملیاتی، به کسب ‌و کارها کمک می ‌کند تا زمان و هزینه خود را صرف کارهای مهم‌تر کنند. برای مثال، خرید نرم افزار حسابداری سپیدار با خودکارسازی فرآیند ثبت فاکتور فروش، به مدیران فروش کمک می ‌کند تا تمرکز خود را بر روی توسعه روابط با مشتریان بگذارند.

اطلاع رسانی تبلیغاتی

امروزه رشد علم در زمینه های مختلف به کمک کسب و کارها آمده و امکانی را برای پیشرفت آن ها ایجاد کرده است. همواره صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند با استفاده موثر از سیستم های حسابداری، راه را برای توسعه خدمات و ارائه تولیدات خود هموار نمایند. یکی از راه های کارآمد برای بهبود عملکرد کسب و کارها در زمینه های مالی و مالیاتی، خرید نرم افزار سپیدار همکاران سیستم است. نرم‌ افزار سپیدار می ‌تواند به کسب ‌و کارها در بهبود عملکرد و افزایش بهره ‌وری کمک کند. این نرم‌ افزار حسابداری با ارائه طیف گسترده ‌ای از ویژگی ‌ها و امکانات، می ‌تواند نیازهای مختلف مشاغل مختلف را برآورده کند. در ادامه به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم گفت.

 

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

خریداران نرم افزار سپیدار از سه طریق می توانند این نرم افزار را خریداری کنند خرید مستقیم، خرید از طریق نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار، خرید به صورت اینترنتی و آنلاین. شرکت ما برای دسترسی سریع و آسان کاربران خود، این سه روش را به کار می گیرد.  شرکت ما در سال تخفیفات زیادی برای فروش نرم افزار های حسابداری می گذارد، یعنی قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار کم تر از قیمت واقعی آن می شود و شما می توانید با قیمت ارزان تری این نرم افزار پرکاربرد را خریداری کنید.

خرید نرم افزار سپیدار از شرکت ما دارای مزیت های ارزشمندی چون هزینه نصب و آماده سازی نرم افزار به صورت نیم بها محاسبه می شود، تمام هزینه های ایاب و ذهاب به صورت رایگان می باشد، علاوه بر پشتیبانی یک ساله که از طریق شرکت نرم افزار حسابداری سپیدار انجام می شود، شرکت ما نیز دو ماه به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما می باشد.

نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری سپیدار

شرکت ما یکی از نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری سپیدار میباشد که در فروش و پشتیبانی این نرم افزار ها فعالیت می کند. امروزه بدون نرم افزارهای حسابداری امکان فعالیت در کارها و فروش نمی باشد و همه اصناف با توجه به شغل خود دارای برنامه های حسابداری مخصوص خود هستند. نرم افزار حسابداری سپیدار، برنامه یکپارچه  ویژه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. همه شرکت ها مانند تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی و … میتوانند از این برنامه حسابداری استفاده کنند.

چطور نرم افزار حسابداری سپیدار را خریداری کنید  :

شرکت سپیدار  به عنوان تولید کننده نرم افزار حسابداری سپیدار به صورت مستقیم فروش به مصرف کننده نداشته و خرید نرم افزار سپیدار فقط از طریق نمایندگان فروش نرم افزار حسابداری سپیدار انجام خواهد شد .

ما به عنوان نماینده رسمی فروش نرم افزار مالی سپیدار  علاوه بر فروش نرم افزار سپیدار در راه اندازی و پیاده سازی نرم افزار مالی سپیدار نیز همراه شما خواهد بود .

 

خرید نرم افزار سپیدار

سپیدار سیستم یک بستر کامل از خدمات و نرم افزارهای حسابداری مورد نیاز سازمان‌های کوچک و بزرگ را فراهم کرده است. نرم افزار حسابداری شرکتی در کنار نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد و سایر نرم افزارهای مجموعه سپیدار سیستم، خیال شما را از بابت واحد حسابداری سازمان‌تان راحت می‌کند.

برای تهیه نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار سیستم و دیگر محصولات کافی است با ما تماس حاصل کنید. همکاران ما تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند و همیشه همراه شما خواهند بود.

قیمت نرم افزارحسابداری سپیدار

در زمان خرید نرم افزار سپیدار متوجه خواهید شد که قیمت بسته های مختلف و سیستم های هر بسته متفاوت است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت و نحوه ثبت سفارش می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

قیمت نرم افزار سپیدار شامل سیستم های اصلی، زیر سیستم ها و امکانات جانبی می باشد
شرکت سپیدار سیستم با در نظر داشتن نوع نیاز و تنوع فعالیت کسب و کار ها ، امکانات و قابلیت های نرم افزاری خود را در بسته های مختلفی منجمله ، تولیدی، بازرگانی، خدماتی پیمانکاری، سفارش گیری و پخش ارائه کرده است که انتخاب نرم افزار برای شرکت ها را راحت تر کرده و علاوه بر آن تخفیف 10% ی را برای خریداران بسته های شرکتی در نظر گرفته است.

منبع: شرکت کامکار پندار آتي

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: خرید سپیدار سیستم ,قیمت نرم افزار سپیدار, نرم افزار مالی ,نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: